سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: نیروهای خدمات شهری از چهارشنبه شب به صورت آماده باش در نقاط حساس و آبگیر شمال تهران مستقر شدند.

سیل در کوهستان

یه گزارش همشهری آنلاین، حمید مهری در خصوص آخرین اقدامات و تمهیدات برای بارش باران در منطقه یک شهرداری تهران اظهارکرد: نیروهای خدمات شهری در نواحی دهگانه منطقه از چهارشنبه شب با استقرار در نقاط آبگیر اقدام به پایش انهار، شبکه های زباله‌گیر کردند و همچنین ماشین آلات مورد نیاز مانند بابکت ها، پمپ‌های آب و... در سطح نواحی از نظر مکانیکی مورد بررسی و در صورت لزوم رفع نقص شدند. با انجام مستمر لایروبی و پاکسازی انهار، با بارش این نعمت الهی وضعیت معابر مناسب و آبگرفتگی که موجب ایجاد مشکل در تردد وسایل نقلیه و معابر بزرگراهی شود به وجود نیامد و حرکت در جریان بود.

مهری از رانندگان خواست در زمان بارش ها سرعت مجاز و احتیاط لازم را  داشته باشند و متوجه عبور عابرین پیاده نیز باشند و شهروندان نیز با مشاهده آبگرفتگی با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا نیروهای مستقر سریع در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل کنند.

سرپرست این معاونت در خصوص آخرین وضعیت کوهستان‌های این منطقه نیز توضیح داد: از ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه گشت های منطقه تذکرات لازم را به واحدهای تجاری و رستوران ها دادند و یک سری از این واحدها نسبت به جمع آوری اقدام کردند و واحدهایی که از جمع آوری استنکاف کردند نیز با کمک پلیس کوهستان اقدام به جمع آوری کردند.

وی گفت: در کنار این اقدامات بنرهای هشدار دهنده و پیامک هشدار دهنده نیز برای ساکنین حومه رودخانه و نقاطی که خطر وقوع سیل در آن وجود دارد ارسال شده و برای این افراد پیش از این یک بانک اطلاعاتی ایجاد شده است.

کد خبر 753756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha